henkiteam forum henkiteam forum
alles rond het henkiteam en de pikdorsercross
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

herenthout: wedstrijdverslag

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    henkiteam forum -> herenthout 2008
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
keuninkske
pasgeborene


Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 93
Woonplaats: lendelede

BerichtGeplaatst: 17-08-2008 23:11:00    Onderwerp: herenthout: wedstrijdverslag Reageren met citaat

foto's uit herenthout kun je hier terugvinden : http://www.freewebs.com/henkiteam/herenthout%202008.html

wedstrijdverslag:

Na een lange rit kwamen we aan in herenthout. Na onze machine gelost te hebben was het eerste wat we deden het parcour te voet gaan verkennen. In tegenstelling tot het parcour in Dentergem verborg dit parcour zijn geheimen niet. een lang, recht, mooi droog eind waar veel snelheid kon gehaald worden maar naast 2 kleinere jumps ook een MEGAjump.

ideaal parcour voor ons henkimachientje zou je denken. Met onze hoge topsnelheid en ons veersysteem moesten we hier een mooie podiumplaats behalen!!

De middag schoof voorbij en de start van de eerste manche brak aan.
ik (keunink) mocht als eerste vertrekken.
Tussen al mijn cursussen (herexamens) door zag ik dit dan natuurlijk ook volledig zitten en reed ik een prachtige koers. ik knokte voor de eerste plaats EN haalde die ook!
echter was ik in alle euforie iets te gezwind omgesprongen met het gas en belande ik door een jump in de zijberm.

eventjes achteruit steken en daar ging ik terug!! echter was ik wel enkele zuurverdiende plaatsen verloren.

al knokkend om terug te keren naar die 1 ste plaats ging ik voor de 2 de maal nummer 16 (een pikdorser van palmboerkens) dubbelen.

deze was echter niet van plan mij ervoor te laten! een duwtje in de rug en opzij was ie Twisted Evil

TOT enkele meters verder nummer 16 zijn wraak nam en mij ook een duwtje in de rug gaf.

bijna lag onze machine om! gelukkig werd dit nog gered. echter had onze varioriem iets teveel toeren gemaakt toen de wielen van de grond waren en was ze van haar polie gelopen!!

stil stonden we dus!!!

na het afslepen met de kraan werd de riem terug gemonteerd en kon dries duyck vertrekken voor de 2 de manche.

een echte wedstrijd afhankelijk van taktiek en machinevermogen ontpopte zich.

Echter al vechtend voor die 2de plaats begaf diezelfde riem het nogmaals. nu definitief!!

afslepen was dus alweer noodzakelijk!!. het henkiteam liet het vertrouwen
bijna terug zakken TOT ik (keuninkske) in de derde manche een mooie 1ste plaats behaalde.

Enkel de finale hoefde nog gereden te worden. Een mooie positie in de wedstrijd kon bekomen worden tot het begon te regenen!!!
onze machine had het merkelijk lastiger op het natte parcour. ook was ze grotendeels onbestuurbaar doordat de achterwielen steeds heen en weer gleden over de zeepachtige modderlaag die zich gevormd had.

een 8 ste plaats kon behaald worden.

metteen ook onze eindplaats!!
_________________
mvg
keuninink
proud member of the henki team

claas matadorpowered by the power of perkings!!



Laatst aangepast door keuninkske op 20-08-2008 16:50:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
liese
foetus


Geregistreerd op: 19 Aug 2008
Berichten: 16
Woonplaats: Geel

BerichtGeplaatst: 19-08-2008 14:28:21    Onderwerp: foto's Reageren met citaat

hallo henkiteam,

jullie hebben al verschillende van mijn foto's gehaald van farmphoto maar ik geloof dat ik er nog wel verschillende in mijn map hebt staan (had namelijk meer dan 100 foto's) van julli pikdorsers gewoonweg omdat die echt ongelooflijk schoon is Exclamation

hoe kan ik deze foto's jullie het beste bezorgen?

groetjes,
Liese
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
liese
foetus


Geregistreerd op: 19 Aug 2008
Berichten: 16
Woonplaats: Geel

BerichtGeplaatst: 19-08-2008 14:44:19    Onderwerp: Re: foto's Reageren met citaat

[quote="liese"]hallo henkiteam,

jullie hebben al verschillende van mijn foto's gehaald van farmphoto maar ik geloof dat ik er nog wel verschillende in mijn map hebt staan (had namelijk meer dan 100 foto's) van julli pikdorsers gewoonweg omdat die echt ongelooflijk schoon is Exclamation

hoe kan ik deze foto's jullie het beste bezorgen?

groetjes,
Liese[/quote]

heb er in totaal 20 van jullie pikdorser, met goede en slechte kwaliteit samen natuurlijk he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
keuninkske
pasgeborene


Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 93
Woonplaats: lendelede

BerichtGeplaatst: 19-08-2008 14:46:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Alvast bedankt voor het lovende compliment. ik denk dat dit het henkiteam veel deugd zal doen na een winter hard werken!!

op deze link :http://www.freewebs.com/henkiteam/handleiding%20voor%20winrar%2Drapidshare.html
kan je zien hoe je best uw foto's doorstuurt!

er zijn ook henkieuro's te verdienen met iedere foto waarop onze machine te zien is.

hopelijk neem je dan ook deel aan onze game!!

alle info vind je onder henkiteam games!
_________________
mvg
keuninink
proud member of the henki team

claas matadorpowered by the power of perkings!!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
keuninkske
pasgeborene


Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 93
Woonplaats: lendelede

BerichtGeplaatst: 20-08-2008 23:15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

iedereen die in het bezit is van foto's of filmpjes van pikdorsercross herenthout, gelieve zich te registreren op het forum en door te sturen!!!!

vergeet dan ook uw deelname aan onze wedstrijd niet, te vinden op:http://henkiteam.bbforum.be/henkipicture_game_____edition_herenthout-t26.html

laatste inschrijvingen voor de wedstrijd : 25 augustus
_________________
mvg
keuninink
proud member of the henki team

claas matadorpowered by the power of perkings!!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
keuninkske
pasgeborene


Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 93
Woonplaats: lendelede

BerichtGeplaatst: 21-08-2008 11:31:49    Onderwerp: Reageren met citaat

fotopagina geupdated:

2 extra foto's van liese
extra HTE's (henkiteameuro's) zullen verrekend worden!
_________________
mvg
keuninink
proud member of the henki team

claas matadorpowered by the power of perkings!!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    henkiteam forum -> herenthout 2008 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum