henkiteam forum henkiteam forum
alles rond het henkiteam en de pikdorsercross
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Niels Claerhout

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    henkiteam forum -> de leden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
CRAZYNIELS
pasgeborene


Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: 11-07-2008 17:20:31    Onderwerp: Niels Claerhout Reageren met citaat

yu,
ik ben Niels Claerhout,
Ik ben technieker in het henkiteam en in de toekomst chauffeur (wegens leeftijd).
Ik volg Autotechnieken in VTI roeselare en ik woon in Kuurne. ben lid van klj Lendelede,klj moorsele en chiro, ben zelf veel bezig met techniek en dergelijke. kben graag bij m'n maten , om leute te maken en te tjoolen Cool :D Twisted Evil

PS. HENKI GAAT RECHTNDEURE!!!!!
_________________
henki, mannen weten waarom


Laatst aangepast door CRAZYNIELS op 05-02-2009 21:55:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lisa
foetus


Geregistreerd op: 15 Jul 2008
Berichten: 19
Woonplaats: Lendelede

BerichtGeplaatst: 16-07-2008 10:52:45    Onderwerp: Re: Niels Claerhout Reageren met citaat

CRAZYNIELS schreef:
yu,
ik ben Niels Claerhout,
Ik ben technieker in het henkiteam en in de toekomst chauffeur (wegens leeftijd).
Ik volg Autotechnieken in VTI roeselare en ik woon in Kuurne. ben lid van klj Lendelede en chiro, ben zelf veel bezig met techniek en dergelijke. kben graag bij m'n maten , om leute te maken en te tjoolen Cool :D Twisted Evil

PS. HENKI GAAT RECHTNDEURE!!!!!

Vrouwen weten wok waarom wi, dus jen onderschrift telt niet Rolling Eyes
_________________
LISA & BIEKE = HENKIBABES FOREVER Razz

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    henkiteam forum -> de leden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum